Obične diferencijalne jednadžbe
M090 (2+2+0) - 5 ECTS bodova
OSNOVNE INFORMACIJE
Kolegij Obične diferencijalne jednadžbe izvodi se u zimskom semestru treće godine sveučilišnog preddiplomskog studija matematike i sveučilišnog nastavničkog studija matematike i informatike. Cilj kolegija je studente upoznati s pojmom i geometrijskim smislom obične diferencijalne jednadžbe, općim teoremima o egzistenciji i jedinstvenosti rješenja te pokazati osnovne tipove i metode za rješavanje, s posebnim naglaskom na teoriju linearnih jednadžbi.
- Sadržaj kolegija možete dohvatiti na sljedećem linku (pdf).
NASTAVNIK | KONZULTACIJE | |
---|---|---|
VODITELJ KOLEGIJA | prof. dr. sc. Krešimir Burazin | Vrijeme konzultacija |
ASISTENT | dr. sc. Ivana Crnjac | Vrijeme konzultacija |
OSNOVNA LITERATURA
-
1. W. E. Boyce, R. C. DiPrima, Elementary Differential Equations and Boundary Value Problems, 7th edition, John Wiley & Sons, 2000.
DOPUNSKA LITERATURA
- M. Alić, Obične diferencijalne jednadžbe, PMF - Matematički odjel, Zagreb, 2001.
- I. Ivanšić, Fourierovi redovi. Diferencijalne jednadžbe, Odjel za matematiku, Osijek, 2000.
- G. F. Simmons, J.S.Robertson, Differential Equations with Applications and Historical Notes, 2nd Ed., McGraw-Hill, Inc., New York, 1991.
- M. Braun, Differential equations and their applications, Springer-Verlag, New York, 1993.
- J. D. Logan, A first course in differential equations, Springer Science+Business Media, Inc., 2006.
- B. P. Demidovič, Zadaci i riješeni primjeri iz više matematike s primjenom na tehničke nauke, Tehnička knjiga, Zagreb, 1986.
RASPORED PREDAVANJA I VJEŽBI
Izvedbeni program kolegija Diferencijalne jednadžbe realizira se s fondom od 60 sati (tjedno 2 sata predavanja i 2 sata vježbi). Pohađanje predavanja i vježbi je obavezno.TERMIN | PREDAVAONICA | |
---|---|---|
PREDAVANJA | Četvrtak, 11:00-13:00h | D2 |
VJEŽBE | Utorak, 08:00-10:00h | D3 |
PRAVILA POLAGANJA ISPITA
Studenti tijekom studija mogu pristupiti polaganju 2 kolokvija koji pokrivaju cijelo gradivo. Uspješno položeni kolokviji zamjenjuju pismeni dio ispita.
Da bi uspješno položio kolegij preko kolokvija/pismenog ispita, student mora skupiti barem 55 bodova, pri čemu na kolokviju/pismenom ispitu može ostvariti maksimalno 100 bodova (1 postotak od ukupnog broja bodova na kolokviju/pismenom ispitu = 1 bod), a na zadaćama maksimalno 20 bodova (od toga maksimalno 10 bodova na zadaćama s predavanja i maksimalno 10 bodova na zadaćama s vježbi). Na svakom pojedinom kolokviju student mora ostvariti barem 20% od ukupnog broja bodova s tog kolokvija. Sukladno tome određuju se sljedeći pragovi:
- ocjena dovoljan (2): 55-65 bodova
- ocjena dobar(3): 66-78 bodova
- ocjena vrlo dobar(4): 79-90 bodova
- ocjena izvrstan(5): 91 bodova i više.
Na pojedinoj zadaći koju je usmeno prezentirao student može ostvariti 0-5 bodova.
ZADAĆE
Svaki tjedan student će dobiti zadaće na vježbama i predavanju koje je dužan predati sljedeći tjedan u pismenom obliku. Zadaće se provjeravaju kontinuirano na predavanju i vježbama.
PISMENI ISPIT
Pismeni ispit je obavezan za studente koji nisu položili kolegij preko kolokvija.
USMENI ISPIT
Usmeni ispit je obavezan za sve studente i pristupa mu se nakon položenog pismenog dijela ispita. Na usmenom ispitu se, u ovisnosti od ocjene s pismenog ispita, formira konačna ocjena.
NASTAVNI MATERIJALI
PRIMJERI KOLOKVIJA
- ODJ 1. kolokvij - primjer iz 2020. (pdf)
- ODJ 2. kolokvij - primjer iz 2020. (pdf)
- ODJ 1. kolokvij - primjer iz 2019. (pdf)
- ODJ 2. kolokvij - primjer iz 2019. (pdf)
- ODJ 1. kolokvij - primjer iz 2018. (pdf)
- ODJ 2. kolokvij - primjer iz 2018. (pdf)
PRIMJERI ISPITNIH ROKOVA
- ODJ pismeni - primjer iz 2021 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2020 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2018 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2017 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2017 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2016 (pdf)
- ODJ pismeni - primjer iz 2016 (pdf)
OBAVIJESTI
Sve obavijesti vidljive su registriranim korisnicima.
. Kolokvije možete pogledati u utorak (13.12.) u 9 sati ili u četvrtak (15.12.) nakon vježbi.
You are not authorised to post comments.