MathOS Cup
Srednjoškolsko ekipno natjecanje iz matematike i programiranja
PRAVILA NATJECANJA - sekcija programiranje
1. KRUG NATJECANJA
Završen 1. krug natjecanja sekcije programiranje
SLUŽBENI REZULTATI 1. KRUGA: ranking
- C (gcc 9.4.0): `gcc -std=c99 -Wall -DONLINE_JUDGE -O2 -lm -fmax-errors=5 -march=native -s`
- C++ (g++ 9.4.0): `g++ -std=c++17 -Wall -DONLINE_JUDGE -O2 -lm -fmax-errors=5 -march=native -s`
- Python 3 (CPython 3.8.10 ili PyPy 3.6.9)
- Svaki zadatak ima određen broj grupa testnih primjera.
- Bodovi za grupu testnih primjera mogu biti parcijalni. Primjerice, ako program vraća točno rješenje za pola testnih primjera, tim dobiva pola bodova za tu grupu.
- Od svih pokušaja rješenja pojedinog zadatka, u obzir se uzima samo onaj u kojem je postignut najveći broj bodova.
- Kao vrijeme slanja rješenja gleda se vrijeme proteklo od početka natjecanja do slanja najboljeg rješenja.
- Ako dva tima imaju jednak broj bodova, bolji je onaj s manjom sumom vremena slanja rješenja po svim zadacima.
Primjerice, neka zadatak ima dvije grupe testnih primjera i neka svaka grupa nosi 50 bodova. U prvoj evaluaciji rješenja tim ostvari redom 30 i 20 bodova, a nakon ispravka redom 10 i 30 bodova. Ukupan broj bodova tada iznosi 50 jer je u prvom rješenju postignut veći broj bodova negu u drugom.
Nakon natjecanja timovi će imati pravo žalbe na rezultate natjecanja. Žalbe će se podnositi na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. unutar 60 minuta od završetka natjecanja, a odluku o žalbi će donijeti organizacijski tim natjecanja.
2. KRUG NATJECANJA
Mjesto održavanja: Odjel za matematiku (računalni praktikum 2 i računalni praktikum 3 u prizemlju zgrade).
Datum: 12.05. (petak)
Trajanje: 4h
Početak natjecanja: 10:30h (molimo sve timove da budu prisutni barem 30 minuta ranije).
Završetak natjecanja: 14:30h
Vrijeme za žalbe: 14:45h - 15:15h
Dodjela nagrada: 15:15h - 15:30h
Pravila: Ekipe koje se kvalificiraju u prvom krugu stječu pravo nastupa u završnom, drugom krugu natjecanja koje će se održavati uživo na Fakultetu. Ekipe će biti fizički smještene u računalnoj učionici. Svakaka ekipa će smjeti koristiti samo jedno računalo, stoga će biti važna dobra organizacija unutar svake ekipe.
Internet će biti nedostupan za vrijeme natjecanja.
I u ovom krugu vaša rješenja bit će vrednovana našim internim evaluatorom, te će se dodjeljivati polovični bodovi.
U završnom krugu rješavat će se 10 odabranih zadataka.