Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku

Odjel za matematiku
Trg Ljudevita Gaja 6,
31000 Osijek
Tel: +385 31 224 800
Fax: +385 31 224 801




Manuela Pavić


Naslovna stranica | Životopis | Seminarski radovi | Područje interesa | Linkovi | Galerija


Naslovna stranica

Životopis

Seminarski radovi

Područje interesa

Linkovi

Galerija


Studij Godina studija Naziv kolegija Seminarski rad Datoteka
Sveučilišni nastavnički studij matematike i informatike 3.godina Uredsko poslovanje Alati za upravljanje sadržajem (CMS) .doc .ppt
4.godina Opća pedagogija Psihoterapijska pedagogija .ppt
Psihopatologija školskog djeteta .doc
5.godina Metodika nastave matematike 2 Matematička magija (Prezentacija) .pdf
Matematička magija(Članak) .pdf
Matodika nastave informatike Programske petlje .ppt
Povijest matematike Arthur Cayley .ppt
Matematički aspekti izbornih sustava Jedna osoba, jedan glas .ppt
Osnove umjetne inteligencije Pretrage s nedeterminističkim akcijama (Prezentacija) .pdf
Pretrage s nedeterminističkim akcijama (Članak) .pdf
ALATI ZA UPRAVLJANJE SADRŽAJEM (CMS)
CMS (eng.Content Menagment System) je sustav za upravljanje web sadržajima koji nam omogučava da jednostavno sami unosimo, editiramo ili brišemo sadržaj sa svojih stranica. CMS osigurava trenutne promjene sadržaja na stranicama. Iako je CMS pojam po svojoj definiciji vrlo općenit, danas uglavnom označava upravljanje sadržajem na web sjedištima. U tu se svrhu ponekad koristi i kratica WCM (Web Content Management) ili WCMS (Web-based Content Management System). Zbog pojednostavljenja, ovdje će se isključivo koristiti kratica CMS. Sustav se sastoji od administrativnih modula i za njegovo korištenje nije potrebno poznavanje tehnologije izrade web stranica. Osnovna namjena sustava za upravljanje sadržajem ili CMS-a je mogućnost izmjene informacija na stranici bez potrebe za stranim ili internim tehničkim odjelom.
    PSIHOTERAPIJSKA PEDAGOGIJA
    Psihoterapijska pedagogija je specifiean pristup edukativnim problemima koji se temelji na psihoterapijskim principima. Cilj: razumjeti nesvjesna zbivanja kod učenika i pedagoga te u njihovom odnosu i kroz to razumjevanje unaprijediti odgojni proces.
      PSIHOPATOLOGIJA ŠKOLSKOG DJETETA
      Psihosomatske smetnje se klasificiraju kao poremećaji sna, tijela, eliminacije, disanja, motorike i rasta. Najčešće psihosomatske smetnje koje pripadaju nabrojenim grupama su: anoreksija ili ekstremna neishranjenost, insomnija ili smetnje sna, mjesečarstvo, povraćanje, bulimija, astma, opadanje kose i dr.
        MATEMATIČKA MAGIJA
        Mnogi se mađioničarski trikovi temelje na matematici kao npr. trikovi s brojevima, kartama, kockama i trakama. Opće je poznato sa su mađioničarski trikovi većinom bazirani na varanju, no za razliku od njih u matematičkim trikovima nema klasičnog varanja već za svaki trik postoji odgovarajuće objašnjenje. Većina matematičkih trikova se može izvoditi u bilo koje vrijeme bez posebnih priprema. U ovom je članku navedena nekolicina matematičkih trikova, te matematičke tajne koje stoje iza njih.
          PRETRAGE S NEDETERMINISTIČKIM AKCIJAMA
          Postoji slučaj kad je okoliš potpuno vidljiv i determiniziran i agent zna koji su učinci svake akcije, a postoji i slučaj kada je okoliš djelomično vidljiv ili nedeterminiziran ili oboje, predmeti opažanja postaju korisni. U oba slučaja, budući predmeti opažanja ne mogu biti predodredeni unaprijed i budući postupci agenta ovisit će o tim budućim pred- metima opažanja. U nedeterminističkim okolinama agenti mogu primjeniti AND-OR stablo pretraživanja da bi stvorili potencijalne planove kojima dolaze do cilja neovisno o tome koji se ishodi pojavljuju tijekom provedbe. Takvo stablo sadrži dvije vrste čvorova: OR-čvorove, koji su naslijedeni iz determinističkog pretraživanja te AND-čvorove koji su karakteristični za nedeterminističko pretraživanje. U nesigurnom svijetu usisivača, gdje akcije pokreta ponekad dožive neuspjeh, idealno rješenje je ciklički plan.
          Copyright © 2011. Manuela Pavić. Sva prava pridržana.