3D računalna grafika

3D računalna grafika

Osnovne informacije

I059 (2+2+1) - 7 ECTS bodova

Kolegij 3D računalna grafika izvodi se u ljetnom semestru druge godine sveučilišnog diplomskog studija matematike smjera matematike i računarstva. Studenti će upoznati te primjenjivati temeljne algoritme za 3D modeliranje i iscrtavanje s naglaskom u realnom vremenu te dizajnirati i implementirati vlastite grafičke programe u C++ programskom jeziku koristeći OpenGL grafičku biblioteku za iscrtavanje statičkih i dinamičkih scena.

Sadržaj kolegija možete dohvatiti na sljedećem linku: PDF

Nastavnici

Osnovna literatura

  1. S. Buss, „3D Computer Graphics: A mathematical approach with OpenGL“, Cambridge University Press, 2003.
  2. P. Shierley et al. “Fondations of Computer Graphics 4th Edition”, CRC Press, 2015

Dopunska literatura

  1. G. Sellers, R.S.Wright, N. Haemel, „OpenGL Superbible: Comprehensive Tutorial and Reference“, Addison-Wesley Professional; 7 edition, 2015.
  2. A. Watt, „3D Computer Graphics“, Addison Wesley, 2000.
  3. S. J. Gortier, „Foundations of 3D Computer Graphics“, MIT Press, 2012 4. E. Angel, „Interactive Computer Graphics: A Top-Down Approach with Shader-Based OpenGL (6th Edition)“, Pearson; 6 Ed, 2011
  4. L. Benstead, :“Beginning OpenGL Game Programming“, 2Ed, Cengage Learning PTR, 2009.

Materijali

Materijali su dostupni na internom Teams kanalu kolegija pomoću kojeg se odvija i sva interna komunikacija. Studenti su obvezni registrirati se na Teams kanal kolegija. Šifra kanala kolegija pomoću kojeg se možete pridružiti kolegiju nalazi se u rasporedu.